Kesäkerhoon tiistaisin 14-14.45

Liity kesäkerhoon tämän linkin kautta: https://vtkl-staging.valudata.fi/vanheneminen/kesakerho/

Pitäisikö tulla?

1 tykkäys

Josko kerhonne sopii niin yritän muistaa ajankohda. Terveisin Kaarina 80.

En onnistunut yhteyttä luomaan joten HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA JA SAMALLA HYVÄÄ JUHANNUSTA.:smiling_face_with_three_hearts:

Hyvää tulevaa HEINÄKUUTA. Tuuletustelineessäni riippuu maljaköynnös ja keittiön pöydällä kasvaa vehka. Ne ovat ainoat kasvini. Muutenkin olen tekniikkaan painottunut elämäni aikana. Luonnon kanssa tekemisissä olen ollut yli 40 vuotta sitten, joten en edes muista mitä kukkia on Suomen luonnossa tai peräti kukkakaupoissa. Kirjoitin Helmi-lehdessä olleen artikkelin LAPSUUTENI LUONTOSUHTEESTA, mutta kasveja ei siinäkään ollut paljoa kukista puhumattakaan. Olen karujen sorakankaiden kasvatti Saimaan saaresta.